duminică, 1 mai 2011

Iepurasii :)


























http://www.facebook.com/home.php#!/media/set/fbx/?set=a.10150097908165406.308736.691770405

Am avut o perioada grozava! Am "iepurit" cu maxima veselia, cu o multime de prieteni! Am facut surprize peste surprize, ba chiar ne-am bucurat si noi de daruri! E drept ca nu au fost zile libere, dar cine avea nevoie de asa ceva, cand bucuriile sareau, vorba ceea, "ca iepurii"! Si cum nu stii de unde sare iepurele, am topait cu entuziasm dintr-un loc in altul, molipsind de buna dispozitie pe toti cei ce ne ieseau in cale! Aici am postat cateva imagini de la prefectura, unde ne-am intalnit cu constantenii, mici si mari, toata perioada dinainte si de dupa Paste, bucurosi de micutii pufosi si mancaciosi! Mai sunt si cateva din City Park, unde am avut cea mai mare petrecere a iepurasilor, de la cea mai secreta intalnire a iepurasilor de la Carturesti, unde am ciulit toti urechile si am infiintat LCCFFB! Si intr-o poza e Mada ( Sufletel) care a participat cu mare bucurie iepuras voluntar la Atelierul Zanelor, organizat de JCI Constanta. Si mai sunt multe de adaugat, le las pentru postarea urmatoare ;) Si pentru cine vrea mai mult...am lasat adresa albumului Sufletel! Enjoy it! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu