duminică, 4 decembrie 2011

APROAPE DE POVESTE - INTALNIREA CU MOS NICOLAE

Am fi putut sa fim mai nazbatiosi, asa cum stiu sigur ca am fost deseori de-a lungul anului ( si de-a latul ), dar ne cumintea gandul ca e pe aproape Mos Nicolae, ca asteptam intalnirea cu el si asta ne-a dat un fel de sfiala in gest. Ne-am laudat cu ciubotelele noastre umblate si talentate, am discutat situatia faptelor bune la nivel personal si general, ca niste oameni adevarati bine responsabilizati, am primit-o pe Craiasa Zapezii cu mare incantare, iar in final ne-am bucurat si spiridusi si copii si oamenii mari de traistutele fermecate si incarcate aduse de bunul Mos Nicolae... Ce ne-am fi speriat asa de nuielele dumisale, za, nu stiu, ca nu erau deloc pentru noi, a plecat cu ele, spre niste copii nabadaiosi din alta galaxie. Pe-aici pe la noi, numai bucurie!

http://www.facebook.com/media/set/?set=a.10150406059910849.351814.285676420848&type=1

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu