marți, 3 aprilie 2012

DRUMUL

In sfârşit reuşesc iar sa intru pe blog..A fost o perioadă ciudată, în care nu am putut posta nimic..În fine, bine că s-a rezolvat. Am făcut multe în ultima vreme!
TEATRU DE PĂPUŞI

Scufiţa Roşie, Hansel şi Gretel, Poveste pentru toti, Fata Mosului si Fata Babei, Cei trei purcelusi...


 Am avut o multime de intalniri fantastice, am cunoscut oamnei minunati si evenimentele trupei se transforma treptat in gesturi, intr-un fel de a fi ..o expresie a fiintei mele si a celor ce aleg felul acesta de a se exprima: către copii, cu responsabilitate si cu atribute umane...Pare dificil sa descriu in câteva cuvinte găsirile din ultima vreme..dar mă bucur de faptul că pot iar posta gândurile si întâmpările pe care le avem şi voi fi acum mai prezentă pe blog....



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu