miercuri, 4 martie 2009

Cursuri de teatru pentru copii


Am inceput selectiile pentru cursurile de teatru!
Le asteptam de ceva timp :)
In sfarsit, lucrurile au intrat pe un fagas, se munceste la amenajarea clubului pe care il vrem cat mai special.
Cursurile se vor desfasura pe doua sectiuni, Junior ( pentru copii intre 6 si 14 ani) si Senior (pentru cei mai mari). Vom avea cate doua intalniri pe saptamana (cu fiecare sectiune in parte), intalniri in care prin tehnici de teatru si prin exercitiu ludic vom incerca sa ajungem fiecare la ce e mai adevarat in noi.
De ce cursurile de teatru?
Pentru ca teatrul e un fel de a te intalni cu ceilalti, de a te obisnui sa relationezi, de a te obisnui chiar cu tine insuti, de a te descoperi , e un fel de minune ..dar nu imi propun aici sa pledez pentru asta! ... Pentru ca nu de asta mi-am dorit sa incepem jocul acesta ..ci, uite-asa, vorba poetului, "de dor de sufletul lui Andersen" :)
Va astept cu mare drag si cu mare pofta de lucruri minunate!
Pentru orice intrebare, nu ezitati sa ma contactati. Poate am un raspuns!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu