sâmbătă, 28 februarie 2009

Surprize cu Joben - sau cum facem noi o lume mai buna


Si azi am facut impreuna, lumea mai buna!
Nu-i lucru putin, oameni mari si buni ;)
Ne-am adunat multi [ n-am numarat, dar daca te uiti pe poze (http://picasaweb.google.com/jocjoacajucarii/CitySurprizeCuJoben# ) ai sa vezi! ] si dupa ce ne-am laudat care mai de care cu prietenii de plush, dupa ce am dansat, dupa ce am facut cunostinta cu papusi de toate felurile si din toate caracterele, am decis impreuna cu suntem singurii in masura sa facem lumea mai buna! Si am luat fiecare cate ceva, care un copacel, o steluta, un curcubeu, soarele, luna, flori, pufosi norisori, le-am ridicat, ne-am facut cu mana, ne-am salutat si cu drag ne-am imbratisat!
I see friends shaking hands saying how do you do
They're really saying I love you.
[...]
And I think to myself what a wonderful world
Yes I think to myself what a wonderful world.

http://picasaweb.google.com/jocjoacajucarii/CitySurprizeCuJoben#

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu