duminică, 8 februarie 2009

Despre Sufletel


:) Hei! Am ales sa tin un jurnal al sarbatorilor Sufletel! Ma gandisem de mult la asta, dar din criza de timp, pastram ideea in buzunar! Acum, ca tot am pauze din cauza de burtica de viitoare mamica, profit de timp!

Un jurnal al Trupei Sufletel! Primul lucru pe care il voi face va fi sa vi-i prezint pe cei care astazi inseamna Trupa Sufletel! N-am sa ma sfiesc sa spun de toate despre toti, din singura dorinta de a ilustra clocotul permanent al trupei.
Suntem aici cam toti cei care "functionam" intr-un fel sau altul la realizarea evenimentelor: Didi, Lolo, Carmina, Tralala, Jojo, Nuca, Dodo, Miki, Pispirik. Si eu, Sufletel, cu partenerul meu, Gabino :) Unii mai prezenti, altii mai somnorosi, am fost mai multi, am fost si mai putini, au fost si alti nebuni alaturi de noi, usile raman deschise si pentru altii la fel de nebuni ca noi.
Despre acesti noi, in fel si chip, in fiecare zi , cu sarbatoarea noastra drapel, am sa va povestesc aici. Astept pareri, astept comentarii, astept ...si va imbratisez cu drag,
Sufletel

14 comentarii:

  1. doi zece doizece ..se-aude ??? dragut.....asteptam si filmul ...poate faci un bigbrother :))

    RăspundețiȘtergere
  2. doar chestie de organizare, prietene! ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. sufletel ,traieste si e magic 'sufletel iubete si vrea iubit.cine se crede sufletel sa ridice o mana sus.karmina

    RăspundețiȘtergere
  4. o lume minunata este sufletel asta... un univers cunoscut numai de cei care au rabdarea si puterea sa-l cunoasca. un univers care are mai multe de oferit decat uiniversul real. mult succes in viitor.


    Blue

    RăspundețiȘtergere
  5. Amintiri frumoase alaturi de prieteni cu adevarat plini de viata.Cu drag Silvinio

    RăspundețiȘtergere
  6. ma simt un sufletel asa ca ridic si maine si picioare sus.Miki alias oana :D

    RăspundețiȘtergere
  7. Va multumesc mult, dragilor. E placut sa gasesti raspunsuri prietenoase. E grozav sa vezi ca oameni cu care iti impletesti drumurile la un moment dat, raman prieteni, fie chiar si in ganduri. Va imbratisez cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  8. Cei mai buni :D (aveti 365 desarbatori intr`un an) :)

    RăspundețiȘtergere
  9. A da nu am gasit sa dau "edit" la postul de mai sus ... vroiam sa intreb cum a fost la Pecineaga ? daca ati mai fost anu trecut ? :)

    RăspundețiȘtergere
  10. 365 de sarbatori ...sunt foarte putine pt un singur an
    dar adevarul este k pt noi este o mare placere sa putem merge la mai lut de 365 de petreceri intr-un an.trupa sufletel este ca a doua mea familie si asta voi simti mereu.si dragilor ma bucur extrem de mult k putem face atat de multa lume fericita atata cei mici cat si cei mai, o sa avem o viata foarte lunga impreuna

    RăspundețiȘtergere
  11. Saluuuut! V-am gasit si aici,stiti de ce ?Pentru ca va iubesc mult,mult de tot.Sunteti cei mai buni prieteni ai mei. Spuneti si voi, cati copii de varsta mea se pot lauda ca au vorbit cu zane si vrajitori ca au dansat cu printese si pirati ca sunt prieteni buni cu Cenusareasa,Alba ca Zapada,cu Fata Mosului,cu Cei trei purcelusi=))cu Lupul X_X si Scufita Rosie,cati copii pot spune ca o data pe saptamana au privilegiul de a intra in minunata lume a povestilor ,au sansa de a petrece clipe unice alaturi de minunatii locuitori ai acestui taram fermecat....Din pacate sunt multi copii fara copilarie ,sunt multi copii care nu va cunosc si poate nu vor trai vreodata clipele pe care la traiesc eu alaturi de voi PRIETENII MEI BUNI.Va multumesc pentru aceste "daruri" minunate si pentru a va rasplati va voi darui la randul meu ceva,va voi darui o parte din sufletelul meu invelit in raze de soare isr pe o frantura de cer voi scrie cu slove de iarba :"PENTRU PRIETENII MEI DRAGI" Bogdan

    RăspundețiȘtergere
  12. bunaaaaaaaaa!vreau si eu un nr de telefon daca se poate:D mi-a placut tare mult cand ati fost la hotel Vega....multumesc anticipat:*:*:* iulia(supraveghetoare copii la hotel Vega)

    RăspundețiȘtergere
  13. buna,mada anda sunt am intrat di gresala cautand alceva si am dat de voi,oameni simpatici artisti cu valoare.....va pup dulce

    RăspundețiȘtergere
  14. :) Multumesc mult, tuturor celor care au lasat gandurile pentru Sufletel! Ce dar frumos, va multumesc. Numarul de telefon este 0723-642.704, Iulia! Va imbratisez ! Sufletel

    RăspundețiȘtergere