miercuri, 10 februarie 2010

BATTLE OF SEXES



Hai sa vedem cine participa! Cine are ceva de zis? Pentru cei care vor sa se manifeste artistic, astept propunerile voastre, sa stim si noi cine cu cine se masoara si sa facem anuntul pentru acest meci!
Retineti evenimentul va avea loc de Valentine's day!
N-am nimic impotriva sfantului acela, dar iubesc Dragobetele nostru care nu se manifesta cu inimioare si fundite , ci cu navala,cu vitalitate, cu profunzime, cu pierdere de minti si dor de primavara.De aceea, de valentine's-ul acesta vom petrece impreuna dar intr-un meci. Meci amical ;) Asadar, toti cei care au obosit sa caute o chestie dulce si sensibil atingatoare, pentru ziua de Valentine's sa se pregateasca pentru aceasta batalie!

11 comentarii:

  1. Gata, ascuţim săbiile! La război înainteeeeee!

    RăspundețiȘtergere
  2. aripel...te stiu din vedere si stiam ca lucrezi la un om...marius sau cum il cheama care parca are si el firma...mergi pe 2 fronturi???

    RăspundețiȘtergere
  3. Prieten anonim, Aripel nu face parte din trupa noastra, el este un oaspete de duminica, la intalnirile noastre de la Atelier ;) Acolo ne adunam toti cei bucurosi de intalniri de suflet, zicem poezii, dansam, cantam, dam cu bucatele de actorie unii in altii, mai hahaim un banc, comentam, ne intepam, ne magulim, ne jucam pe diverse teme. Aceste intalniri au portile deschise, oricine vrea sa vada o reactie a unui posibil public, vine cu momentul la strigare si se prezinta in mod organizat la aplauze :)
    Poate fi din orice firma, din orice institutie, din orice lume,depe orice front, de pe orice floare, de pe orice nor.
    Regulamentul de participare e unul cu putine restrictii ..

    RăspundețiȘtergere
  4. intr-adevar. clubul dumneavoastra stimabililor este unul total neexclusivist. asta e o treaba tare frumoasa ce-i drept. norocosi cei care au ocazia sa se manifeste in astfel de cercuri. norocosi in adevaratul sens al cuvantului, fara niciun fel de ironie sau intelesuri ascunse. as veni si eu sincer, dar stau prea departe.

    RăspundețiȘtergere
  5. asadar, spor la pregatirea fizica si morala pentru meciul de valentine's day. cat despre dragobete, propun respectarea cu strictete a acestei sarbatori si respectarea ei printr-o manifestare navalnica plina de iubire si bucurie. ramaneti veseli si iubitori, oameni buni.

    RăspundețiȘtergere
  6. Pacat ca unii dintre doritori stau prea departe. E bine de stiut ca nu stau departe cu sufletul, ci doar asa..cu situatia. Multumim pentru toate cuvintele de apreciere, sper sa avem spor si da, ne luam angajamentul ca de dragobete sa ne lasam furati..de sarbatoare..
    Salutam poetii cautatori de frumos din toate orasele!

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce simpatic... Ah am uitat de ghilimele. De ceva timp nu prea am mai lucrat cu Marius, şi chiar dacă aş fi lucrat nu e problema respectivului anonim. Nu îmi plac lucrurile de genul ăsta, şi îmi pare rău că s-a ajuns la asemenea discuţii şi aici. Şi aşa sunt amărât de comportamentul celor pe care îi credeam prieteni/colegi. Aş fi vrut să ştiu care a avut "bunăvoinţa" unui asemenea comentariu, cine nu are altceva de făcut decât să îmi comenteze timpul liber. Mulţumesc Sufleţel pentru reacţia normală, nu mi-am imaginat că legătura mea cu Marius ar putea fi o problemă şi mă bucur că nu se ţine cont de asta.

    RăspundețiȘtergere
  8. Aripel, uita de fronturi, respira si hai sa incercam sa dam lumii ce avem mai bun, indiferent de ce ne da noua lumea :) Cu prietenie

    RăspundețiȘtergere
  9. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  10. corect. este total irelevant ce face aripel in timpul lui liber. ma alatur si eu sustinatorilor acestei cauze nobile. nu inteleg motivul pentru care oamenii intra in discutii inutile fara sa aiba vreun interes logic. poate doar interesul de a face rau, ceea ce e dezgustator. sa aveti o zi cat mai frumoasa cu totii. totusi, aripel, este un lucru mai putin fericit faptul ca esti dezamagit de prieteni/colegi. o zi frumoasa din nou.

    RăspundețiȘtergere
  11. Felicitari pentru realizarea evenimentelor frumoase,comice,atmosferice unele care chiar ating sufletul si mai trezeste acel om pe care unii poate nu l-au mai auzit de mult succes si mult noroc in continuare pop "cat despre trupa sufletel as putea spune multe lucruri frumoase dar nu exista destule cuvinte in dictionar pentru a ma exprima cat de frumos este si cum te simti in preajma lor si chiar am cautat in mai multe dictionare :) spun asta din proprie experienta chiar daca nu ma credeti,am trait o perioada alaturi de ei si am asistat la multe dintre activitatile lor si sincer sunt mandru,stiu ca in toti exista un suflet bun care doar asteapta oportunitatea de a se arata asa ca incercati sa veniti la una dintre intalniri si va ve-ti comvinge" imi pare rau ca nu voi mai putea veni nu ca nu vreau ,nu ca nu sunt bine venit oricine e bine venit doar din mici probleme personale dintracelea minore tehnicosufletesti :( imi va fi dor de voi pe zi ce trece mai mult si as mai vb dar tre sa mai vb si alcineva :)) (imi cer scuze pentru comentul meu lung) va iubesc pe toti pop,toate cele bune Doamna Sufletel

    RăspundețiȘtergere